Powiedz mi, a zapomnę; Pokaż mi, a zapamiętam; Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - Konfucjusz


Zapraszamy na zajęcia edukacyjne wprowadzające dzieci w świat matematyki i fizyki oraz innych nauk ścisłych. Brzmi poważnie? Dla wielu nie tylko poważnie, ale wręcz przerażająco. Na naszych zajęciach pokazujemy, że nie ma się czego bać. Udowadniamy, że nauki ścisłe mogą być wspaniałą, wciągającą zabawą.

Zajęcia to ciąg eksperymentów, łamigłówek i zadań matematycznych wykonywanych w większości samodzielnie przez dzieci. Zaskakujących, śmiesznych, czasami łatwych, innym razem trudniejszych, ale zawsze ciekawych. Każdy z nich to okazja do zadania wielu pytań i poprzez szukanie na nie odpowiedzi poznawanie praw rządzących otaczającym nas światem

Wykonujemy na zajęciach ponad 700 eksperymentów fizycznych i ta liczba ciągle się zwiększa!!!
Rozwiązujemy zagadki nawiązujące do najgłośniejszych problemów matematycznych.
Poznajemy też wybitnych naukowców i ciekawostki z ich życia.
Nie tylko w naukach ścisłych przydaje się bardzo dobra - dlatego na zajęciach ćwiczymy także pamięć i poznajemy techniki zapamiętywania.


- Czy powietrze coś waży?
- Co ma rysowanie koperty do chodzenia po mostach Królewca?
- Dlaczego należy zapinać pasy bezpieczeństwa w samochodzie?
- Czy można wygrać każdą partię szachów?
- Czym się różni cola zwykła od coli light?
- Jakie figle robił nauczycielowi matematyki „koszmarny” Karolek Gauss?
- Dlaczego linoskoczek utrudnia sobie chodzenie po linie i trzyma długi drąg?
- W jakim języku wytłumaczyć robotowi co ma robić - po polsku, angielsku czy japońsku?
- W co grywali genialni z lwowskiej szkoły matematycznej?
- Co zrobić, żeby piłka zawsze wpadła do bramki?
- Czy można chodzić po wodzie?
- Ciężki przedmiot spada szybciej od przedmiotu lekkiego czy wolniej?
- Czy w Warszawie mieszkają przynajmniej dwie osoby z taką samą liczbą włosów?
- Dlaczego samoloty latają?
- Jak zbudować silnik elektryczny?
- Czy prawa i lewa strona to zawsze coś innego?
- Co szachy mają do pszenicy?
- Jak zrobić termometr?
- Czy babciny sposób wyciągania paprochów z oka bursztynem ma sens?
- Dlaczego góra lodowa nie tonie?


Do eksperymentów używamy najzwyklejszych oraz całkiem bezpiecznych substancji i przedmiotów: butelek, balonów, szklanek, sztućców, świeczek, baterii, wody, cukru, oleju, soli, ziemniaków, cytryny, kieliszków, sznurków, suszarek, ping-pongów, młotków, itp. Choć czasami konieczny jest komputer czy specjalne klocki do budowy robotów czy maszyn.

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dzięki zajęciom z CoperniKids matematyka, fizyka i inne nauki ścisłe wywrą na uczestnikach niezapomniane i na zawsze pozytywne pierwsze wrażenie.



 Kilka opinii rodziców na temat zajęć CoperniKids:
"Moje dzieci były zachwycone, wciąż coś przypomina im się z zajęć i opowiadają."
"Bardzo dziękujemy za NAJLEPSZE zajęcia na jakie uczęszczał nasz syn."
"Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak po każdych zajęciach :)"

W naszych zajęciach uczestniczyło dotychczas ponad 1300 dzieci.
Zachęcamy do zapisania się. Poprzez e-mail poinformujemy Cię o wszystkich najważniejszych wydarzeniach dotyczących naszych zajęć.